Hvis du vil direkte fra uddannelse til job

Vil du gerne lære mere om at Studiebooste?

Jeg holder gerne foredrag for studerende. Jeg har holdt foredrag om følgende emner:

  • Optimeret specialeskriveri. Baseret på min erfaring med at skrive Studiebooster, fortæller jeg hvordan man kan skrive sit speciale hurtigere, uden at det går ud over karakteren. Værktøjerne jeg giver dem, hjælper dem med at oparbejde en mere effektiv arbejdsprocess
  • Gruppearbejde på studiet. Jeg viser hvordan man gør sig selv mere værd i gruppen, for at nå bedreresultater. Foredraget er fokuseret på fremadrettet læring, hvor den viden de studerende får, kan overføres til deres fremtidige arbejdsplads.
  • Hvordan man opbygger et stærkt CV under studiet. Jeg fremhæver flere kapitler fra bogen, der giver de fremmødte værktøjer med hjem, de kan bruge samme dag.

Tag kontakt for at høre mere om indhold, pris og tilgængelighed.

Alle henvendelser kan ske til:

Christian Jespersen
Kaptajn og udannelseentreprenør

29 80 13 16
info@studiebooster.dk

Studiebooster foredrag hos CA i Gentofte
Tak for et godt oplæg i går, hos CA. Det havde i højeste grad et værdifuldt output for mit vedkommende.
Mathias Rolschau, speciale studerende, retorik, Aarhus Universitet.
Tak for et super godt oplæg, der var virkelig nogle gode værktøjer som jeg kan bruge i resten af skriveprocessen.
Stine Mercedes Pilgaard Corporate Communication på Aarhus BSS.
Tak for et rigtig godt og oplysende oplæg i går i CA. Jeg vil meget gerne have slidesene tilsendt.
Anne Kathrine Kolby. Cand.it. i It, Læring og Organisatorisk Omstilling.
Tak for et rigtig godt oplæg omkring speciale skrivningen. Jeg forsøger at få implementeret dem i min hverdag. Ikke bare noget man lige gør, men små skridt af gangen.
Martin Østergaard, Studerende ved Aarhus Universitet
Tusind tak for en informativ præsentation af specialeprocessen. Det har virkelig givet mig inspiration til at arbejde videre og mere effektiv. Så tusind tak for det!
Anja Westphall Dyrholm, Cand.ling.merc. Tysk, Business & Social Sciences, Aarhus Universitet